Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 1.10.2022 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Design by ILO / Mainos ILO Oy (Y-tunnus 3274551-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen. Emme toimita ulkomaille tai Ahvenanmaalle. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.designbyilo.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Huomioithan, että teemme tuotteet tilausten perusteella eli toimitusaikamme on noin 3-10 arkipäivää. Kiireellisissä asioissa, kysythän aina sähköpostitse sen hetken toimitusaikaa ja mahdollisuutta toimittaa nopeammin. Lisätiedot -kenttään voit laittaa toiveen pikaisesta toimituksesta. Pyrimme huomioimaan toiveet mahdollisuuksien mukaan.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme jokaisen onnistuneen tilaustapahtuman jälkeen sähköpostitse maksuvahvistuksen, josta näet tilausnumeron, tilaamasi tuotteet sekä tilauksen loppusumman.

Mikäli teit tilauksen, muttet jostain syystä saanut maksuvahvistusta, otathan viipymättä yhteyttä Myyjään info@mainosilo.fi 

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

MAKSUTAVAT

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, mobiilimaksuna, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Nordea, OP, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken ja Ålandsbanken, MobilePay, Siirto ja Pivo, Visa, Visa Electron ja Mastercard sekä Jousto, OP Lasku, Fellow Lasku ja Fellow yrityslasku.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

TOIMITUSAIKA

Tuotteiden valmistus kestää tuotteesta riippuen 1-3 vuorokautta. Tilaukset valmistetaan aina tilausjärjestyksessä, joten toimitusaika on 3-10 arkipäivää tilausmääristä riippuen. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Ilmoitamme toimitusaikamuutoksista verkkokaupassamme sekä sosiaalisen median kanavissamme.

Huom. Emme pidä tuotteita varastossa, joten mikäli tarvitset tuotteen jollekin tietylle päivälle, kannattaa tiedustella toimitusaikaa ennen tilauksen tekemistä.

TOIMITUSTAPA, PAKKAUS- JA POSTITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postituskulut ja ne ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä. Toimitamme tilaukset ainoastaan paketteina. Emme lähetä tilauksia kirjepostilla. Lähetysten jakeluyhtiönä käytämme Postia. Voit itse valita vaihtoehdoista sopivan toimitustavan:

  • Postipaketti – toimitus valittuun pakettiautomaattiin tai postiin. Kuljetukset 1-2 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainitusta).  
  • Express-paketti – Perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Toimitetaan suoraan ma–pe ilman erillistä ilmoitusta. Luovutetaan kuittausta vastaan.
  • Kotipaketti – toimitus kotiinkuljetuksena. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 ja asiakas voi valita hänelle sopivan aikaikkunan pääsääntöisesti 2-4 tunnin tarkkuudella.

Huom. mikäli tuotteet mahtuvat pieneen pakettiin ja täyttävät Postin pikkupaketin ehdot, tilaus toimitetaan postipaketin sijaan Postin pikkupakettina. Pikkupaketti toimitetaan suoraan asiakkaan postiluukkuun tai -laatikkoon 1-3 arkipäivässä kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainituista).

Mikäli Asiakas jättää paketin noutamatta, tai paketti palautuu meille muista, meistä riippumattomista syistä, veloitamme tästä aiheutuneet kulut (10 €), ja mahdollisen uudelleen lähettämisen kustannukset (5–10 €) Asiakkaalta. Myös asiakkaan puolelta virheellisen tiedon antamisesta aiheutuvat kulut veloitamme asiakkaalta.

Toimitamme paketit valitun jakeluyhtiön normaalien toimitusaikalupausten puitteissa, emmekä vastaa jakeluyhtiön tilapäisistä muutoksista tai viiveistä pakettien toimitusten suhteen.

NOUTO

Halutessaan asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Kouvolasta Design by ILOn / Mainos ILO Oy:n työtilasta osoitteesta Katajaharjunkaari 15, 45720 Kuusankoski. Noudosta tulee sopia aina etukäteen, ota tässä tapauksessa yhteyttä meihin puhelimitse tai sähköpostitse.

Tilaukset ovat noudettavissa vasta, kun Asiakas on saanut ”Tilaus on valmis noudettavaksi” viestin sähköpostiinsa tai tekstiviestin tilauksen noutamisesta. Tilaus on noudettava kahden viikon sisällä valmistumispäivästä. Asiakas sitoutuu noutamaan tilauksensa ajoissa. Mikäli tilausta ei noudeta kahden viikon kuluessa, on asiakas velvollinen maksamaan 6 euron postitusmaksun ja vastaanottamaan tilauksensa postitse.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Etäkaupassa on voimassa 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, joka ei koske kustomoituja tilaustuotteita. Vaihto toiseen tuotteeseen on maksuton. Vaihto on mahdollinen samaan tuotteeseen eri värissä, tai samanhintaiseen toiseen tuotteeseen. Emme vaihda tuotetta eri hintaiseen tuotteeseen.

Palautusmaksu on 6,50 euroa, ja se pidätetään palautussummasta. Palautuksesta tulee aina tehdä ilmoitus Myyjälle sähköpostitse info@mainosilo.fi.

TILAUKSESTA VALMISTETTAVAT TUOTTEET

Huomiothan, että kustomoitavilla tilaustuotteilla ei ole 14 vrk:n palautusoikeutta, sillä tuote on uniikki ja tehty Asiakkaan omien tietojen mukaan. Mikäli olet kuitenkin tyytymätön tilaamaasi kustomoitavaan tuotteeseen, pyydämme sinua kuitenkin olemaan yhteydessä Myyjään sähköpostitse. Mikäli tuotteessa on virhe, joka johtuu meistä, olemme ensisijaisesti velvollisia valmistamaan uuden tuotteen.

VIRHEELLISET TAI KULJETUKSESSA VIOITTUNEET TUOTTEET

Mikäli tilaamasi tuote on vioittunut tai muutoin virheellinen, pyydämme ystävällisesti olemaan välittömästi ja ennen tuotteen mahdollista käyttöä yhteydessä Myyjään kuvan kera. Reklamaatio on tehtävä kuljetuksessa vioittuneesta tuotteesta viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksesta, kuitenkin ennen käyttöä. Mikäli pakkaus on vioittunut kuljetuksessa, on vioittumisesta tehtävä ilmoitus välittömästi rahdinkuljettajalle eli Postille.

Kuljetuksessa tai kuljetuksen aikana vioittuneet tuotteet ensisijaisesti korvataan uudella tuotteella, tai korjataan, jos siihen on mahdollisuus. Asiakas toimittaa myyjälle tiedon tuotteen hajoamisesta kuvan muodossa, jolloin Myyjä arvioi, onko tuote korjauskelpoinen. Mikäli tuote on korjauskelpoinen, Asiakas lähettää tuotteen tai tuotteet Myyjälle korjattavaksi erikseen ilmoitettujen palautusohjeiden mukaisesti. Mikäli tuote ei ole korjauskelpoinen, Asiakas sitoutuu hävittämään kelvottoman tuotteen tai vaihtoehtoisesti Myyjän pyynnöstä lähettämään sen takaisin Myyjälle. Korjauskelvoton tuote korvataan Asiakkaalle.

PALAUTUSOHJEET

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautusmaksu on 6,50 euroa, ja vähennämme sen hyvitettävästä summasta, myös osapalautuksissa. Ota yhteyttä sähköpostitse info@mainosilo.fi, niin saat tarkat palautusohjeet.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@designbyilo.fi.

Virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan velvollisuus on ennen tilaustaan tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun Asiakas hyväksyy tilauksen ja suorittaa onnistuneen maksutapahtuman, on hän sitoutunut noudattamaan Mainos ILO Oy:n/Design by ILOn tilaus- ja toimitusehtoja.

Huomioithan, että koivuvanerissa esiintyy luonnollista pintavaihtelua puunsyiden ja oksakohtien mukaan. Jokainen tuote on siten yksilöllinen ja ulkoasultaan vaihteleva puun ominaisuuksien vuoksi.

Mainos ILO Oy/Design by ILO käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.